Pages

donderdag 31 mei 2012

Budget review: Catrice Ombre Blush

Image and video hosting by TinyPic

Laatst heb weer eens een pitstop bij het Kruidvat en de HEMA gemaakt, om de nieuwste collecties/producten te bewonderen. Ik kocht de nieuwe Ombre Blush uit de Catrice revoltaire collectie. Het was de aller allerlaatste dus ik was wel heel blij aangezien ik de blush moest hebben ;-)
Tevens kocht ik ook de HEMA Illuminating blush en toen ik thuis kwam leken ze verdomd veel op elkaar. Wie weet heb ik wel een dupe gevonden voor de gewilde Ombre blush van Catrice? Ik dacht daar moet ik over schrijven!


Image and video hosting by TinyPic

Look at this beauty! Dit was eigenlijk het enige product uit de Revoltaire collectie die mij aansprak. Remember de ombre blushers van MAC? Nu dus een budget variant waar al honderden bloggers over hebben geschreven. De blush kost 3,99 EURO wat echt geen geld is voor een beauty like this. De verpakking is - zoals gewend bij LE's - doorzichtig. Jammer dat er niet een heel mooi zilveren doosje om heen zit zoals de oogschaduw palettes uit de collectie.

Image and video hosting by TinyPic 


Het 'ombre' effect is duidelijk te zien. Prachtige koraal roze tinten vervagen in zachte perzik kleuren. Het is echt een perfecte kleur voor de zomer. Het geeft je wangetjes net de frisse kleur & glow die je in de zomer nodig hebt. De swatch is met alle kleuren gemengd, een shimmery peach tint it is.

Morgen een review over de HEMA blush, zouden ze op elkaar lijken? We shall see!

Heb jij de ombre blush al op de kop getikt? Wat vind je er van? Laat het mij weten in de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...