Pages

maandag 25 april 2011

NOTD: Catrice Dirty Berry!

Image and video hosting by TinyPic 

Dit prachtige lakje van Catrice is toegevoegd aan het standaard assortiment van Catrice. Een hele mooie paarse holografische kleur, totaal vernieuwend en echt een plaatje om naar te kijken!  Lees verder voor prachtige, kwijlende foto's!




Image and video hosting by TinyPic 

Zie die prachtige glitters in het zonlicht!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

Ik ben echt VERLIEFD op deze kleur! Ookal is het al lente en is donkerpaars echt iets voor de winter, ik zal 'm deze zomer echt vaak gaan dragen. Vooral in het zonlicht blijf ik maar staren naar de kleur, al die glittertjes maken mij blij (haha)! Het lakje dekt na 2 laagjes en blijft (bij mij) ongeveer 2 a 3 dagen goed zitten want ik helemaal prima vind.
Voor die 2,49 euro kan je dit lakje echt niet voorbij lopen, dus als je hem tegenkomt meteen halen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...